
Linki sponsorowane Google Ads (Google AdWords)
Reklama w wyszukiwarce Google - kampanie linków sponsorowanych Google Ads (Google AdWords), to najskuteczniejszy sposób na dotarcie do nowych klientów, którzy w danym momencie szukają Twoich usług lub produktów. Jedną z najważniejszych zalet reklamy w Google Ads są natychmiastowe efekty – reklamy pojawią się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania w Google już pierwszego dnia kampanii.
Zalety reklamy Google Ads (Google AdWords)
Zobacz, co zyskasz dzięki kampanii reklamowej w Google Ads (Google AdWords)
- szybkie dotarcie do nowych klientów, którzy sami szukają usług i produktów, które możesz im zaoferować
- pierwsze pozycje w wyszukiwarce Google
- pełną kontrolę nad wydatkami - sam decydujesz jaki budżet chcesz przeznaczyć na reklamę
- płatność tylko za efekty
- brak ograniczeń co do ilości słów kluczowych
Dostępne formy reklamy w Google Ads (Google AdWords)
Google Ads (Google AdWords) to nie tylko linki sponsorowane, ale także reklamy graficzne, reklamy produktowe, remarketing.
- reklama w wyszukiwarce Google na słowa kluczowe – tzw. linki sponsorowane
- reklama w Sieci Reklamowej Google (Google Display Network) – m.in. banery reklamowe
- remarketing
- reklama w Zakupach Google – reklamy produktowe dla sklepów internetowych
- reklama wideo na YouTube
Czy potrzebujesz specjalisty Google Ads (Google AdWords)

Kampanie reklamowe w Google Ads (Google AdWords) może uruchomić każdy. Czy zatem potrzebny jest do tego specjalista? Doświadczenie zdobywane przy prowadzeniu wielu kampanii pozwala nam skutecznie kierować reklamy i w maksymalny sposób wykorzystać budżet reklamowy. Optymalizacja jest niezbędnym elementem prowadzenia każdej kampanii. Korzystając z pomocy certyfikowanego specjalisty Google Ads (Google AdWords) oraz agencji ze statusem Partnera Google masz pewność, że Twój budżet jest dysponowany w możliwie najlepszy sposób, a reklamy trafiają do potencjalnych klientów.